Aktuális információk

Rendkívüli felhívás!

Utoljára frissítve: 2020 március 14.

Kedves Szülők!

A Kormány kiadott utasításai alapján intézményünkben is új munkarendet kell bevezetnünk.

Az új munkarend értelmében TILOS a köznevelési intézmények oktatási célú látogatása.

Pedagógusaink a tananyag kijelöléséről, a tanulási folyamat ellenőrzéséről és támogatásáról online vagy egyéb személyes találkozást nem igénylő formában gondoskodnak. Ennek formájáról a szülőket néhány napon belül értesítjük.

Kérjük a kedves szülőket, hogy gyermekeiket a fentiek értelmében tartsák otthon!

Amennyiben ez nem megoldható, rendkívül indokolt esetben az óvodások és a tanulók napközbeni felügyeletét tankerületi szinten megszervezzük. Ezen igényüket jelezzék kérem az intézményegységek vezetőinek.

Somorjai Ágnes
igazgató


e-KRÉTA

Utoljára frissítve: 2020 március 17.

e-KRÉTA Iskolai Alaprendszer logo

Iskolánk a 2018/2019-es tanévtől kezdődően bevezette az e-KRÉTA elektronikus naplórendszert. Egyre több funkciót üzemelünk be, így a szülők az e-KRÉTA e-Ügyintézés segítségével már az iskolánkba történő beiratkozást is elektronikusan intézhetik, a 2019/2020-as tanévtől kezdve pedig az e-ellenőrző funkció is elérhetővé vált.

Az e-KRÉTA bejelentkezéshez, a Tudásbázishoz és egyéb oldalakhoz szükséges linkek a jövőben a főmenü e-KRÉTA menüpontjában találhatók meg.

Amennyiben a KRÉTA rendszerrel kapcsolatosan problémáik adódnak, kérjük jelezzék az alábbi e-mail címen:
schmelz.nikolett@gmail.com


Étlapok

Utoljára frissítve: 2020 március 17.

Az alábbi listában időrendben visszafelé megtalálhatják a heti menüket Word és PDF formátumban.
Az étlapok tartalmazzák a napi ötszöri étkezés, valamint az óvoda menüjét.
Az aktuális és a jövő heti étlap a főoldal Menü szakaszában is elérhető.

2019/2020-as tanév

2018/2019-es tanév

Jó étvágyat kívánunk minden kedves kollégának és tanulónak!


Ebédbefizetéssel kapcsolatos információk

Utoljára frissítve: 2020 március 17.

Kapcsolattartó: Szávai Eszter, Üzemeltetési koordinátor
E-mail: szavaieszter@vakisk.hu
E-mail a rendkívüli helyzethez: helyzet@eszgsz.hu
Telefonszám: +36 1 383-1045/104m
Mobilszám: +36 20 397-9232

Rendkívüli tájékoztató a koronavírus okozta helyzettel kapcsolatban

Hivatalos tájékoztató levél PDF formátumban.

A rendkívüli helyzetre tekintettel a 2020. március 16-tól az étkezések lemondása külön jelzés nélkül is elfogadásra került, nem hárítjuk át a szülőre a le nem mondás következményeit!
A befizetett 2020. március és április havi térítési díjak – a lemondásoknak megfelelően – jóváírásra kerülnek a következő étkezési hónapban, amit jelen pillanatban nem tudunk megmondani, mikor lesz.
Ha a szülő a jóváírást nem fogadja el, vagy gyermeke az idei tanévben befejezi a tanulmányait az adott köznevelési intézményben (pl. érettségi miatt), kérheti a befizetett összeg visszafizetését olyan formában, ahogyan a befizetést teljesítette (átutalás vagy készpénz).
Átutaláshoz a számlaszámot, számlatulajdonos nevét, a gyermek/tanuló nevét, iskoláját, osztályát meg kell adnia.
A készpénzes visszafizetésre – a járványügyi helyzetre való tekintettel, minimalizálva a személyes kontaktust – várhatóan csak április közepe után kerülhet sor.
Erről a későbbiekben újra tájékoztatást teszünk közzé.
Kérem a Tisztelt Szülőket, lehetőleg kísérjék figyelemmel az ÉSZ GSZ honlapját, ahol igyekszünk aktualizálni a rendelkezésünkre álló információkat.
Létrehoztunk egy központi e-mail címet, ezen az új e-mail címen keresztül tudnak érdeklődni, információt kérni étkeztetési ügyekkel kapcsolatosan (helyzet@eszgsz.hu).

Simonné dr. Németh Katalin
igazgató

Étkezési tájékoztatók és igénylőlapok a 2019/20-as tanévre

A 2019/20-as tanév étkezési igénylőlapjai (kinyomtatva is átvehetők az iskola gazdasági irodájában).
Az alábbi dokumentumok a szövegre kattintva letölthetők.
A Word és PDF dokumentumok közvetlenül szerkeszthetők, menthetők és nyomtathatók. Kizárólag eredeti, aláírt papírokat fogadhatok el, hiánytalan dokumentációval biztosíthatom csak az étkezést!
A szülői tájékoztató levélben foglaltakkal ellentétben nekem az lenne jobb, ha postán nem a központba, hanem az iskola címére küldenék vissza a lapokat!
Nagyon fontos, hogy tudomást szerezzek arról, aki esetleg elmegy az iskolából, de adott le igénylőlapot, különben ki kell fizetnie az étkezés teljes árát!

A Kinek mit kell kitölteni? dokumentum segít eligazodni, kinek, mely dokumentumokat kell kitöltenie, aláírnia és leadnia.

Az igénylőlapok leadási határideje június 21., de augusztus 20. után végig az iskolában leszek, akkor is be lehet juttatni az adatlapokat.
Szeptember 1-jén illetve 2-án az kaphat étkezést, akinek a hiánytalan dokumentációja alapján rögzítettem az étkezési igényét augusztus 30-án reggel 9 óráig!

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.