Aktuális információk

Beiratkozás a 2020/21-es tanévre

 Utoljára módosítva: 2020 június 5.

Kedves Diákok! Kedves Szülők!

Az idei tanévtől kétféle módon lehet szakiskolánkba és készségfejlesztő iskolánkba beiratkozni: személyesen vagy elektronikus úton.

Személyes beiratkozás

Kérem, hogy aki személyesen szeretné gyermekét beíratni iskolánkba, kérjen időpontot a következő e-mail címen: ekkert@vakisk.hu vagy telefonszámon: 06 (30) 506-2529

Elektronikus beiratkozás

Kérem, hogy aki személyesen szeretné gyermekét beíratni iskolánkba, kérjen időpontot a következő e-mail címen: ekkert@vakisk.hu vagy telefonszámon: 06 (30) 506-2529

Kérem, hogy aki személyesen szeretné gyermekét beíratni iskolánkba, kérjen időpontot a következő e-mail címen: ekkert@vakisk.hu vagy telefonszámon: 06 (30) 506-2529

Ekkert Zsuzsanna
intézményegység vezető

Beiratkozási felhívás

 Utoljára módosítva: 2020 április 14.

A beiratkozással kapcsolatos felhívásról és előírásokról ebben a dokumentumban tájékozódhat, a beiratkozó gyermek körzetes iskolájának kikeresését biztosító eKRÉTA felület pedig ezen a linken érhető el.

Adatkezelési tájékoztató és útmutató

 Utoljára módosítva: 2020 április 9.

A digitális munkarend adatkezelési szempontjaival kapcsolatos tájékoztató és útmutató az alábbi listából letölthető:

Rendkívüli felhívás!

 Utoljára módosítva: 2020 március 14.

Kedves Szülők!

A Kormány kiadott utasításai alapján intézményünkben is új munkarendet kell bevezetnünk.

Az új munkarend értelmében TILOS a köznevelési intézmények oktatási célú látogatása.

Pedagógusaink a tananyag kijelöléséről, a tanulási folyamat ellenőrzéséről és támogatásáról online vagy egyéb személyes találkozást nem igénylő formában gondoskodnak. Ennek formájáról a szülőket néhány napon belül értesítjük.

Kérjük a kedves szülőket, hogy gyermekeiket a fentiek értelmében tartsák otthon!

Amennyiben ez nem megoldható, rendkívül indokolt esetben az óvodások és a tanulók napközbeni felügyeletét tankerületi szinten megszervezzük. Ezen igényüket jelezzék kérem az intézményegységek vezetőinek.

Somorjai Ágnes
igazgató

e-KRÉTA

 Utoljára módosítva: 2020 március 17.

e-KRÉTA Iskolai Alaprendszer logo

Iskolánk a 2018/2019-es tanévtől kezdődően bevezette az e-KRÉTA elektronikus naplórendszert. Egyre több funkciót üzemelünk be, így a szülők az e-KRÉTA e-Ügyintézés segítségével már az iskolánkba történő beiratkozást is elektronikusan intézhetik, a 2019/2020-as tanévtől kezdve pedig az e-ellenőrző funkció is elérhetővé vált.

Az e-KRÉTA bejelentkezéshez, a Tudásbázishoz és egyéb oldalakhoz szükséges linkek a jövőben a főmenü e-KRÉTA menüpontjában találhatók meg.

Amennyiben a KRÉTA rendszerrel kapcsolatosan problémáik adódnak, kérjük jelezzék az alábbi e-mail címen:

schmelz.nikolett@gmail.com

Étlapok

 Utoljára módosítva: 2021 szeptember 26.

Az alábbi listában időrendben visszafelé megtalálhatják az étlapokat PDF formátumban.
Az aktuális étlap a jobboldali oldalsáv Étlapok szakaszában is elérhető.

2021/2022-es tanév

Jó étvágyat kívánunk minden kedves kollégának és tanulónak!

Ebédbefizetéssel kapcsolatos információk

 Utoljára módosítva: 2020 május 25.

Rendkívüli tájékoztató a koronavírus okozta helyzettel kapcsolatban

Hivatalos tájékoztató levél PDF formátumban.

A rendkívüli helyzetre tekintettel a 2020. március 16-tól az étkezések lemondása külön jelzés nélkül is elfogadásra került, nem hárítjuk át a szülőre a le nem mondás következményeit!
A befizetett 2020. március és április havi térítési díjak – a lemondásoknak megfelelően – jóváírásra kerülnek a következő étkezési hónapban, amit jelen pillanatban nem tudunk megmondani, mikor lesz.
Ha a szülő a jóváírást nem fogadja el, vagy gyermeke az idei tanévben befejezi a tanulmányait az adott köznevelési intézményben (pl. érettségi miatt), kérheti a befizetett összeg visszafizetését olyan formában, ahogyan a befizetést teljesítette (átutalás vagy készpénz).
Átutaláshoz a számlaszámot, számlatulajdonos nevét, a gyermek/tanuló nevét, iskoláját, osztályát meg kell adnia.
A készpénzes visszafizetésre – a járványügyi helyzetre való tekintettel, minimalizálva a személyes kontaktust – várhatóan csak április közepe után kerülhet sor.
Erről a későbbiekben újra tájékoztatást teszünk közzé.
Kérem a Tisztelt Szülőket, lehetőleg kísérjék figyelemmel az ÉSZ GSZ honlapját, ahol igyekszünk aktualizálni a rendelkezésünkre álló információkat.
Létrehoztunk egy központi e-mail címet, ezen az új e-mail címen keresztül tudnak érdeklődni, információt kérni étkeztetési ügyekkel kapcsolatosan (helyzet@eszgsz.hu).

Simonné dr. Németh Katalin
igazgató

Étkezési tájékoztatók és igénylőlapok a 2020/21-es tanévre

Az alább felsorolt adatlapokat MINDENKINEK ki kell töltenie, aki szeretne az iskolában étkezni a következő tanévben! Dokumentáció nélkül az étkezést nem tudjuk biztosítani.

1. A kitöltött adatlapokat kérem 2020 június végéig visszajuttatni hozzám. Ennek módjai:

Kedvezményre jogosító határozatokra továbbra is szükség van az ingyenes étkezéshez!
A diétás étkezőknek szakorvosi javaslat szükséges, továbbra sem elég a háziorvos aláírása!

2. A fizetési hátralékok felhalmozódásának elkerülése érdekében:

3. Kérem, hogy aki tudja, válassza az átutalásos fizetést – nagyban megkönnyíti az ügyintézést!

A kitöltendő dokumentumok:

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.