Aktuális információk

Beiratkozás a 2020/21-es tanévre

Utoljára frissítve: 2020 június 5.

Kedves Diákok! Kedves Szülők!

Az idei tanévtől kétféle módon lehet szakiskolánkba és készségfejlesztő iskolánkba beiratkozni: személyesen vagy elektronikus úton.

Személyes beiratkozás

  • Helyszín : 1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor 39.
  • Időpont: 2020. június 22-24., 10 és 14 óra között
  • Kérem, hogy aki személyesen szeretné gyermekét beíratni iskolánkba, kérjen időpontot a következő e-mail címen: ekkert@vakisk.hu vagy telefonszámon: 06 (30) 506-2529

Elektronikus beiratkozás

  • KRÉTA e-Ügyintézés felület, Beiratkozás középfokú intézménybe – BKI menüpont segítségével.
  • Időpont: 2020. június 15-től június 30-ig van lehetőség az adatok beküldésére.
  • Ha a szülő vagy törvényes képviselő a KRÉTA használatával nem tudja a tanuló iratait elküldeni, ezt pótlólag a tanév első napján bemutathatja iskolánkban.
  • A diákigazolványok igénylésére vonatkozó kérelmet a szülő vagy törvényes képviselő, az igénylési cím megjelölésével a beiratkozást követően későbbi időpontban is benyújthatja.

Ekkert Zsuzsanna
intézményegység vezető

Beiratkozási felhívás

Utoljára frissítve: 2020 április 14.

A beiratkozással kapcsolatos felhívásról és előírásokról ebben a dokumentumban tájékozódhat, a beiratkozó gyermek körzetes iskolájának kikeresését biztosító eKRÉTA felület pedig ezen a linken érhető el.


Adatkezelési tájékoztató és útmutató

Utoljára frissítve: 2020 április 9.

A digitális munkarend adatkezelési szempontjaival kapcsolatos tájékoztató és útmutató az alábbi listából letölthető:


Rendkívüli felhívás!

Utoljára frissítve: 2020 március 14.

Kedves Szülők!

A Kormány kiadott utasításai alapján intézményünkben is új munkarendet kell bevezetnünk.

Az új munkarend értelmében TILOS a köznevelési intézmények oktatási célú látogatása.

Pedagógusaink a tananyag kijelöléséről, a tanulási folyamat ellenőrzéséről és támogatásáról online vagy egyéb személyes találkozást nem igénylő formában gondoskodnak. Ennek formájáról a szülőket néhány napon belül értesítjük.

Kérjük a kedves szülőket, hogy gyermekeiket a fentiek értelmében tartsák otthon!

Amennyiben ez nem megoldható, rendkívül indokolt esetben az óvodások és a tanulók napközbeni felügyeletét tankerületi szinten megszervezzük. Ezen igényüket jelezzék kérem az intézményegységek vezetőinek.

Somorjai Ágnes
igazgató


e-KRÉTA

Utoljára frissítve: 2020 március 17.

e-KRÉTA Iskolai Alaprendszer logo

Iskolánk a 2018/2019-es tanévtől kezdődően bevezette az e-KRÉTA elektronikus naplórendszert. Egyre több funkciót üzemelünk be, így a szülők az e-KRÉTA e-Ügyintézés segítségével már az iskolánkba történő beiratkozást is elektronikusan intézhetik, a 2019/2020-as tanévtől kezdve pedig az e-ellenőrző funkció is elérhetővé vált.

Az e-KRÉTA bejelentkezéshez, a Tudásbázishoz és egyéb oldalakhoz szükséges linkek a jövőben a főmenü e-KRÉTA menüpontjában találhatók meg.

Amennyiben a KRÉTA rendszerrel kapcsolatosan problémáik adódnak, kérjük jelezzék az alábbi e-mail címen:

schmelz.nikolett@gmail.com


Étlapok

Utoljára frissítve: 2020 március 17.

Az alábbi listában időrendben visszafelé megtalálhatják a heti menüket Word és PDF formátumban.
Az étlapok tartalmazzák a napi ötszöri étkezés, valamint az óvoda menüjét.
Az aktuális és a jövő heti étlap a főoldal Menü szakaszában is elérhető.

2019/2020-as tanév

2018/2019-es tanév

Jó étvágyat kívánunk minden kedves kollégának és tanulónak!


Ebédbefizetéssel kapcsolatos információk

Utoljára frissítve: 2020 május 25.

Kapcsolattartó: Szávai Eszter, Üzemeltetési koordinátor
E-mail: szavaieszter@vakisk.hu
E-mail a rendkívüli helyzethez: helyzet@eszgsz.hu
Telefonszám: +36 1 383-1045/131m
Mobilszám: +36 20 397-9232

Rendkívüli tájékoztató a koronavírus okozta helyzettel kapcsolatban

Hivatalos tájékoztató levél PDF formátumban.

A rendkívüli helyzetre tekintettel a 2020. március 16-tól az étkezések lemondása külön jelzés nélkül is elfogadásra került, nem hárítjuk át a szülőre a le nem mondás következményeit!
A befizetett 2020. március és április havi térítési díjak – a lemondásoknak megfelelően – jóváírásra kerülnek a következő étkezési hónapban, amit jelen pillanatban nem tudunk megmondani, mikor lesz.
Ha a szülő a jóváírást nem fogadja el, vagy gyermeke az idei tanévben befejezi a tanulmányait az adott köznevelési intézményben (pl. érettségi miatt), kérheti a befizetett összeg visszafizetését olyan formában, ahogyan a befizetést teljesítette (átutalás vagy készpénz).
Átutaláshoz a számlaszámot, számlatulajdonos nevét, a gyermek/tanuló nevét, iskoláját, osztályát meg kell adnia.
A készpénzes visszafizetésre – a járványügyi helyzetre való tekintettel, minimalizálva a személyes kontaktust – várhatóan csak április közepe után kerülhet sor.
Erről a későbbiekben újra tájékoztatást teszünk közzé.
Kérem a Tisztelt Szülőket, lehetőleg kísérjék figyelemmel az ÉSZ GSZ honlapját, ahol igyekszünk aktualizálni a rendelkezésünkre álló információkat.
Létrehoztunk egy központi e-mail címet, ezen az új e-mail címen keresztül tudnak érdeklődni, információt kérni étkeztetési ügyekkel kapcsolatosan (helyzet@eszgsz.hu).

Simonné dr. Németh Katalin
igazgató

Étkezési tájékoztatók és igénylőlapok a 2020/21-es tanévre

Az alább felsorolt adatlapokat MINDENKINEK ki kell töltenie, aki szeretne az iskolában étkezni a következő tanévben! Dokumentáció nélkül az étkezést nem tudjuk biztosítani.

1. A kitöltött adatlapokat kérem 2020 június végéig visszajuttatni hozzám. Ennek módjai:

  • kinyomtatva, aláírva papíralapon postán vagy személyesen behozva az Intézménybe,
  • kinyomtatva, aláírva és beszkennelve/fotózva megküldeni nekem a szavaieszter@vakisk.hu címre.

Kedvezményre jogosító határozatokra továbbra is szükség van az ingyenes étkezéshez!
A diétás étkezőknek szakorvosi javaslat szükséges, továbbra sem elég a háziorvos aláírása!

2. A fizetési hátralékok felhalmozódásának elkerülése érdekében:

  • bejáró tanuló csak akkor kaphat étkezést, ha a tárgyhónapot megelőző hónap 25-éig rendezte a számláját – tehát augusztustól előre kell fizetni!

3. Kérem, hogy aki tudja, válassza az átutalásos fizetést – nagyban megkönnyíti az ügyintézést!

  • Aki semmiképp nem tud utalással fizetni, annak állok rendelkezésre augusztus 24-én és 25-én a gazdasági irodában!
  • A kollégista tanulókra nem vonatkozik a 25-ei fizetési határidő, az ő szüleiknek ráér szeptember első hetében jönni befizetni.

A kitöltendő dokumentumok:

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.